Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas wszystkich plików cookie zgodnie z warunkami naszej polityki plików cookie. Dane użytkowników i pliki cookie mogą być przetwarzane i wykorzystywane do personalizacji reklam. Jeśli nie wyrażasz na to zgody zamknij stronę, lub zaakceptuj.

Bezpieczne płatności
Bezpieczne płatności
Blik, Przelewy24, Karta, PayPal
Wysyłka tego samego dnia
Wysyłka tego samego dnia
Do godziny 14.00 Pn-Pt
Pomoc przy zakupach
Pomoc przy zakupach
7.30 - 14.30 Pn-Pt
Termin płatności
Termin płatności
Dla szkół i żłobków

Informujemy, że w trosce o najwyższe standardy obsługi klienta wszystkie zamówienia złożone wg wymienionych poniżej godzin postaramy się zrealizować w dniu złożenia zamówienia lub najpóźniej w kolejnym dniu roboczym. Na podstawie statystyk i historii wysyłek 99% zamówień wysyłanych jest zgodnie z deklaracją. W przypadku pilnej wysyłki i upewnieniu się, że zamówienie zostanie zrealizowane natychmiast, zapraszamy do kontaktu. Kontakt do nas znajduje się u dołu każdej strony.

Przesyłki wysyłamy tego samego dnia o ile wcześniej z przyczyn niezależnych od nas przyjechał kurier po odbiór paczek.
  • PACZKOMAT INPOST do godziny 14.00* (11,99 zł)
  • DPD do godziny 14.00* (13,99 zł, płatność przy odbiorze + 5 zł)
  • DHL do godziny 14.00* (15,99 zł, płatność przy odbiorze + 4 zł)
  • PALETA i EURO KURIER (DPD, DHL, GLS lub inny zagraniczny w zależności od najszybszej dostępności) Wysyłka w ciągu 2-3 dni! (150 zł)
*Wysyłka tego samego dnia NIE DOTYCZNY produktów z wydłużonym czasem wysyłki określonym przy produkcie. Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy.
Pytania i odpowiedzi:
  • P: Czy faktycznie wysyłacie do godziny 14.00.
  • O: Tak, o ile nie było innej informacji na karcie zamawianego produktu i o ile kurier nie kończył wcześniej pracy.

  • P: Nie otrzymałam/em zamówienia następnego dnia, a złożyłem je do godziny 14.00
  • O: Sprawdź stronę produktu, jeśli czas wysyłki był dłuższy został on uwględniony na karcie produktu w widocznym miejscu. Jeśli zależy Państwu na czasie zachęcamy do kontaktu, też jesteśmy ludźmi a może się zdarzyć, że taka informacja przez nasz błąd nie zostanie na stronie wyświetlona.

  • P: Niektóre opcje wysyłki nie są dostępne do wyboru podczas składania zamówienia.
  • O: Związane jest to z gabarytami przesyłek lub aktualnie dostępnym kurierem, dostępne opcje wysyłki wyświetlane są automatycznie.

  • P: Nie mogę wybrać opcji kuriera za pobraniem.
  • O: Przy niektórych produktach opcja za pobraniem będzie niedostępna ze względu na charakter produktu.

  • P: Koszt dostawy jest inny niż w cenniku
  • O: Koszt dostawy może się różnić jeśli produkt jest zapakowany w więcej paczek lub rozmiar paczek przekracza maksymalny gabaryt. Koszt kuriera ustalany jest automatycznie podczas składania zamówienia.

  • P: Otrzymałam/em część zamówienia.
  • O: Większe zamówienia mogą być wysłane w więcej niż jednej przesyłce, a kurier może je doręczyć w różnym odstępie czasowym. Jeśli czas doręczenia całego zamówienia jest większy niż 2-3 dni prosimy o zgłoszenie.

  • P: Nie otrzyłam/em paragonu lub faktury.
  • O: Paragony i faktury generowane są automatycznie ich wysyłka jest również automatyczna na adres email podany przy zamówieniu. Jeśli z przyczyn niezależnych od nas nie otrzymali państwo dokumentu zakupu prosimy o zgłoszenie.

  • P: Nie odebrałam/em zamówienia.
  • O: Zamówienie zostanie do nas zwrócone a zwrot kwoty za zamówiony produkt zostanie zlecony. Nie zwracamy kosztów dostawy za nie naszą wpadkę. Nam również kurier nie odda pieniędzy.

  • P: Chcę zwrócić zamówienie.
  • O: Nie ma problemu jest na to 14 dni, a zwracane produkty muszą być nieużywane. Więcej informacji znajdziesz w naszym regulaminie.