Informujemy, że w trosce o najwyższe standardy obsługi klienta wszystkie zamówienia złożone wg wymienionych poniżej godzin postaramy się zrealizować w dniu złożenia zamówienia lub najpóźniej w kolejnym dniu roboczym. Na podstawie statystyk i historii wysyłek 99% zamówień wysyłanych jest zgodnie z deklaracją. W przypadku pilnej wysyłki i upewnieniu się, że zamówienie zostanie zrealizowane natychmiast, zapraszamy do kontaktu. Kontakt do nas znajduje się u dołu każdej strony.
Przesyłki wysyłamy tego samego dnia o ile wcześniej z przyczyn niezależnych od nas przyjechał kurier po odbiór paczek.
-
PACZKOMAT INPOST do godziny 14.00* (11,99 zł)
-
DPD do godziny 14.00* (13,99 zł, pobranie + 5 zł)
-
DHL / GLS do godziny 14.00* (15,99 zł, pobranie + 4 zł)
-
PALETA i EURO KURIER (DPD, DHL, GLS lub inny zagraniczny) Wysyłka w ciągu 2-3 dni! (150 zł)
*Wysyłka tego samego dnia NIE DOTYCZNY produktów z wydłużonym czasem wysyłki określonym przy produkcie. Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy.
Pytania i odpowiedzi:
- P: Czy faktycznie wysyłacie do godziny 14.00.
- O: Tak, o ile nie było innej informacji na karcie zamawianego produktu i o ile kurier nie kończył wcześniej pracy.
- P: Nie otrzymałam/em zamówienia następnego dnia, a złożyłem je do godziny 14.00
- O: Sprawdź stronę produktu, jeśli czas wysyłki był dłuższy został on uwględniony na karcie produktu w widocznym miejscu. Jeśli zależy Państwu na czasie zachęcamy do kontaktu, też jesteśmy ludźmi a może się zdarzyć, że taka informacja przez nasz błąd nie zostanie na stronie wyświetlona.
- P: Niektóre opcje wysyłki nie są dostępne do wyboru podczas składania zamówienia.
- O: Związane jest to z gabarytami przesyłek lub aktualnie dostępnym kurierem, dostępne opcje wysyłki wyświetlane są automatycznie.
- P: Nie mogę wybrać opcji kuriera za pobraniem.
- O: Przy niektórych produktach opcja za pobraniem będzie niedostępna ze względu na charakter produktu.
- P: Koszt dostawy jest inny niż w cenniku
- O: Koszt dostawy może się różnić jeśli produkt jest zapakowany w więcej paczek lub rozmiar paczek przekracza maksymalny gabaryt. Koszt kuriera ustalany jest automatycznie podczas składania zamówienia.
- P: Otrzymałam/em część zamówienia.
- O: Większe zamówienia mogą być wysłane w więcej niż jednej przesyłce, a kurier może je doręczyć w różnym odstępie czasowym. Jeśli czas doręczenia całego zamówienia jest większy niż 2-3 dni prosimy o zgłoszenie.
- P: Nie otrzyłam/em paragonu lub faktury.
- O: Paragony i faktury generowane są automatycznie ich wysyłka jest również automatyczna na adres email podany przy zamówieniu. Jeśli z przyczyn niezależnych od nas nie otrzymali państwo dokumentu zakupu prosimy o zgłoszenie.
- P: Nie odebrałam/em zamówienia.
- O: Zamówienie zostanie do nas zwrócone a zwrot kwoty za zamówiony produkt zostanie zlecony. Nie zwracamy kosztów dostawy za nie naszą wpadkę. Nam również kurier nie odda pieniędzy.
- P: Chcę zwrócić zamówienie.
- O: Nie ma problemu jest na to 14 dni, a zwracane produkty muszą być nieużywane. Więcej informacji znajdziesz w naszym regulaminie.