Regulamin Zwrot贸w, Reklamacji, R臋kojmi i Gwarancji
1. ZWROTY:

Kiedy zg艂asza膰?

  1. Je艣li chcesz zwr贸ci膰 produkt bez podania przyczyny.

Warunki:

  1. Produkt musi by膰 w stanie nienaruszonym, kompletnym oraz w oryginalnym opakowaniu.
  2. Uszczerbki produktu mog膮 spowodowa膰 pomniejszenie kwoty zwrotu do warto艣ci rynkowej u偶ywanych produkt贸w.
  3. Zg艂oszenie zwrotu musi nast膮pi膰 w ci膮gu 14 dni od daty otrzymania przez klienta przesy艂ki.
  4. W celu weryfikacji zwortu wystarczy do艂膮czy膰 numer telefonu.
  5. Nie przyjmujemy zwrot贸w za pobraniem.
  6. Klient ponosi pe艂n膮 odpowiedzialno艣膰 za odpowiednie zabezpieczenie przesy艂ki zwrotnej.
  7. Zatajenie przez klienta widocznych uszkodze艅 lub uszczerbk贸w produktu b臋dzie skutkowa膰 natychmiastow膮 odmow膮 zwrotu.

Wy艂膮czenia zwrot贸w:

  1. Artyku艂y higieniczne dla dzieci i mam: Pieluchy jednorazowe, podk艂ady higieniczne, chusteczki nawil偶ane, wk艂adki laktacyjne.
  2. Produkty do piel臋gnacji niemowl膮t: Kremy piel臋gnacyjne, olejki do masa偶u, szampony i p艂yny do k膮pieli, balsamy do piel臋gnacji sk贸ry.
  3. Artyku艂y medyczne: Termometry, inhalatory, produkty do nebulizacji, smoczki, butelki, poduszki i ko艂dry ortopedyczne hermetycznie spakowane.
  4. Produkty spo偶ywcze: Mleko modyfikowane, kaszki dla niemowl膮t, 艣rodki spo偶ywcze specjalnego przeznaczenia 偶ywieniowego.
  5. Przedmioty higieny osobistej: Grzebienie i szczotki do w艂os贸w, termometry do k膮pieli, obuwie i ubranka dla dzieci (je艣li noszone lub prane).

Wy艂膮czenia obowi膮zuj膮 w przypadku widocznego "korzystania" z wy偶ej wymienionych produkt贸w.

Kto ponosi koszty?

  1. Koszty zwrotu pokrywa klient, chyba 偶e produkt jest wadliwy lub przys艂uguje mu zwrot koszt贸w zgodnie z prawem.
  2. W przypadku wadliwego produktu koszty zwrotu pokrywa producent lub firma.

Adres do zwrotu produkt贸w:

  1. Dziecko Expert, 58-100 艢widnica, ul. Marusarz贸wny 8, tel. 502 217 530.

Czas realizacji:

  1. Zwrot kwoty zostanie zrealizowany w ci膮gu 14 dni od otrzymania zwracanego produktu.
2. REKLAMACJE:

Kiedy zg艂asza膰?

  1. Je艣li stwierdzisz wad臋 produktu.

Warunki:

  1. Reklamacj臋 nale偶y zg艂osi膰 w ci膮gu 30 dni od daty stwierdzenia wady.
  2. Produkt musi by膰 u偶ywany zgodnie z jego przeznaczeniem i instrukcjami.
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ci膮gu 14 dni od daty zg艂oszenia.
  4. Klient ponosi pe艂n膮 odpowiedzialno艣膰 za odpowiednie zabezpieczenie przesy艂ki reklamowanej.

Co mo偶esz oczekiwa膰?

  1. W przypadku uzasadnionej reklamacji, masz prawo do wymiany produktu na nowy, naprawy lub zwrotu pieni臋dzy.
  2. Reklamacja zostanie zrealizowana w ci膮gu 14 dni od daty rozpatrzenia. Je艣li czas naprawy reklamowanego produktu si臋 wyd艂u偶y (np. ze wzgl臋du na oczekiwanie na cz臋艣ci), klient zostanie o tym niezw艂ocznie poinformowany.

Kto ponosi koszty?

  1. Koszty zwi膮zane z realizacj膮 reklamacji ponosi producent lub nasza firma.
  2. Koszty zwi膮zane z dostarczeniem reklamowanego produktu do nas lub do producenta pokrywa klient.
  3. Koszt odes艂ania naprawionego lub wymienionego produktu pokrywa producent lub nasza firma.
3. R臉KOJMIA:

Kiedy si臋 stosuje?

  1. W przypadku wad fizycznych nie uzwgl臋dniaj膮c wad powsta艂ych na skutek normalnego u偶ytkowania produktu lub z powodu dzia艂a艅 klienta, kt贸re mog艂y spowodowa膰 uszkodzenia.
  2. R臋kojmia nie obejmuje wad widocznych, na kt贸re klient mia艂 mo偶liwo艣膰 zauwa偶enia przy odpowiedniej staranno艣ci.
  3. R臋kojmia zostanie rozpatrzona w ci膮gu 14 dni od daty zg艂oszenia.
  4. Klient ponosi pe艂n膮 odpowiedzialno艣膰 za odpowiednie zabezpieczenie przesy艂ki w celu naprawy wadliwego produktu.

Okres obowi膮zywania:

  1. R臋kojmia obowi膮zuje przez 2 lata od daty zakupu. R臋kojmi膮 s膮 obj臋ci klienci indywidualni oraz jednoosobowe dzia艂alno艣ci.
  2. Okres gwarancji nie wy艂膮cza ani nie ogranicza uprawnie艅 przys艂uguj膮cych konsumentowi na podstawie r臋kojmi za wady fizyczne lub prawne produktu.

Co mo偶esz 偶膮da膰?

  1. Masz prawo do naprawy, wymiany produktu lub obni偶enia ceny.
  2. R臋kojmia zostanie zrealizowana w ci膮gu 14 dni od daty rozpatrzenia. Je艣li czas naprawy wadliwego produktu si臋 wyd艂u偶y (np. ze wzgl臋du na oczekiwanie na cz臋艣ci), klient zostanie o tym niezw艂ocznie poinformowany.
  3. W przypadku niemo偶no艣ci spe艂nienia 偶膮dania naprawy lub wymiany, masz prawo do zwrotu pieni臋dzy.

Kto ponosi koszty?

  1. Koszty zwi膮zane z realizacj膮 r臋kojmi ponosi producent lub nasza firma.
  2. Koszty zwi膮zane z dostarczeniem wadliwego produktu do nas lub do producenta pokrywa klient.
  3. Koszt odes艂ania naprawionego lub wymienionego produktu pokrywa producent lub nasza firma.
4. GWARANCJA:

Warunki:

  1. Warunki gwarancji s膮 okre艣lone w dokumentacji do艂膮czonej do produktu.
  2. W przypadku braku dokumentacji, prosimy o kontakt z naszym dzia艂em obs艂ugi klienta.

Wy艂膮czenia gwarancji:

  1. Us艂ugi lub naprawy wykonywane przez nieautoryzowane serwisy lub osoby trzecie.
  2. Uszkodzenia mechaniczne lub fizyczne wynik艂e z niew艂a艣ciwego u偶ytkowania, w tym zalanie, upadek, uszkodzenia mechaniczne itp.
  3. Uszkodzenia spowodowane si艂膮 wy偶sz膮, takie jak po偶ar, pow贸d藕, uderzenie pioruna itp.
  4. Wady wynikaj膮ce z normalnego zu偶ycia i eksploatacji produktu.

Procedura zg艂aszania gwarancji:

  1. W przypadku potrzeby skorzystania z gwarancji, nale偶y skontaktowa膰 si臋 z dzia艂em obs艂ugi klienta podaj膮c numer faktury lub paragonu oraz opis problemu.
  2. W niekt贸rych przypadkach konieczne mo偶e by膰 dostarczenie produktu do autoryzowanego serwisu lub zak艂adu naprawczego.

Okres gwarancji:

  1. Okres gwarancji rozpoczyna si臋 od daty zakupu produktu i trwa przez okre艣lony w dokumentacji do艂膮czonej do produktu.
  2. W przypadku gwarancji rozszerzonej lub dodatkowej, okres gwarancji mo偶e by膰 d艂u偶szy ni偶 standardowe 2 lata.

Us艂ugi gwarancyjne:

  1. W ramach gwarancji mog膮 by膰 艣wiadczone r贸偶ne us艂ugi, takie jak naprawa, wymiana cz臋艣ci, wymiana produktu na nowy itp.
  2. Wszelkie us艂ugi gwarancyjne b臋d膮 realizowane przez autoryzowane serwisy lub zak艂ady naprawcze.

Wy艂膮czne uprawnienia klienta:

  1. Uprawnienia klienta w ramach gwarancji ograniczaj膮 si臋 wy艂膮cznie do naprawy lub wymiany wadliwego produktu zgodnie z warunkami gwarancji.
  2. Nasza firma zastrzega sobie prawo do wyboru sposobu rozwi膮zania problemu zgodnie z warunkami gwarancji.

Odpowiedzialno艣膰:

  1. W ramach gwarancji nasza firma nie ponosi odpowiedzialno艣ci za ewentualne straty lub szkody po艣rednie wynik艂e z wadliwego produktu.
  2. Odpowiedzialno艣膰 firmy ogranicza si臋 wy艂膮cznie do warto艣ci produktu obj臋tego gwarancj膮.
  3. Klient ponosi pe艂n膮 odpowiedzialno艣膰 za odpowiednie zabezpieczenie produkt贸w, kt贸re b臋d膮 wymaga艂y przewozu na reklamacj臋, zwrot i r臋kojmi臋.

Jak skorzysta膰?

  1. W przypadku potrzeby skorzystania z gwarancji, skontaktuj si臋 z naszym dzia艂em obs艂ugi klienta najlepiej pisz膮c na adres e-mail biuro@dzieckoexpert.pl
  2. Przy zg艂oszeniu podaj numer faktury, paragonu lub imi臋 i nazwisko oraz opis problemu.

Prosimy o przestrzeganie powy偶szych zasad w celu sprawnego rozpatrywania spraw zwi膮zanych ze zwrotami, reklamacjami, r臋kojmi i gwarancjami. Dzi臋kujemy za wyb贸r naszej firmy i zaufanie. W razie jakichkolwiek pyta艅, jeste艣my do Twojej dyspozycji.