Regulamin Zwrot贸w, Reklamacji, R臋kojmi i Gwarancji
1. ZWROTY:
Kiedy zg艂asza膰?
- Je艣li chcesz zwr贸ci膰 produkt bez podania przyczyny.
Warunki:
- Produkt musi by膰 w stanie nienaruszonym, kompletnym oraz w oryginalnym opakowaniu.
- Uszczerbki produktu mog膮 spowodowa膰 pomniejszenie kwoty zwrotu do warto艣ci rynkowej u偶ywanych produkt贸w.
- Zg艂oszenie zwrotu musi nast膮pi膰 w ci膮gu 14 dni od daty otrzymania przez klienta przesy艂ki.
- W celu weryfikacji zwortu wystarczy do艂膮czy膰 numer telefonu.
- Nie przyjmujemy zwrot贸w za pobraniem.
- Klient ponosi pe艂n膮 odpowiedzialno艣膰 za odpowiednie zabezpieczenie przesy艂ki zwrotnej.
- Zatajenie przez klienta widocznych uszkodze艅 lub uszczerbk贸w produktu b臋dzie skutkowa膰 natychmiastow膮 odmow膮 zwrotu.
Wy艂膮czenia zwrot贸w:
- Artyku艂y higieniczne dla dzieci i mam: Pieluchy jednorazowe, podk艂ady higieniczne, chusteczki nawil偶ane, wk艂adki laktacyjne.
- Produkty do piel臋gnacji niemowl膮t: Kremy piel臋gnacyjne, olejki do masa偶u, szampony i p艂yny do k膮pieli, balsamy do piel臋gnacji sk贸ry.
- Artyku艂y medyczne: Termometry, inhalatory, produkty do nebulizacji, smoczki, butelki, poduszki i ko艂dry ortopedyczne hermetycznie spakowane.
- Produkty spo偶ywcze: Mleko modyfikowane, kaszki dla niemowl膮t, 艣rodki spo偶ywcze specjalnego przeznaczenia 偶ywieniowego.
- Przedmioty higieny osobistej: Grzebienie i szczotki do w艂os贸w, termometry do k膮pieli, obuwie i ubranka dla dzieci (je艣li noszone lub prane).
Wy艂膮czenia obowi膮zuj膮 w przypadku widocznego "korzystania" z wy偶ej wymienionych produkt贸w.
Kto ponosi koszty?
- Koszty zwrotu pokrywa klient, chyba 偶e produkt jest wadliwy lub przys艂uguje mu zwrot koszt贸w zgodnie z prawem.
- W przypadku wadliwego produktu koszty zwrotu pokrywa producent lub firma.
Adres do zwrotu produkt贸w:
- Dziecko Expert, 58-100 艢widnica, ul. Marusarz贸wny 8, tel. 502 217 530.
Czas realizacji:
- Zwrot kwoty zostanie zrealizowany w ci膮gu 14 dni od otrzymania zwracanego produktu.
2. REKLAMACJE:
Kiedy zg艂asza膰?
- Je艣li stwierdzisz wad臋 produktu.
Warunki:
- Reklamacj臋 nale偶y zg艂osi膰 w ci膮gu 30 dni od daty stwierdzenia wady.
- Produkt musi by膰 u偶ywany zgodnie z jego przeznaczeniem i instrukcjami.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ci膮gu 14 dni od daty zg艂oszenia.
- Klient ponosi pe艂n膮 odpowiedzialno艣膰 za odpowiednie zabezpieczenie przesy艂ki reklamowanej.
Co mo偶esz oczekiwa膰?
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, masz prawo do wymiany produktu na nowy, naprawy lub zwrotu pieni臋dzy.
- Reklamacja zostanie zrealizowana w ci膮gu 14 dni od daty rozpatrzenia. Je艣li czas naprawy reklamowanego produktu si臋 wyd艂u偶y (np. ze wzgl臋du na oczekiwanie na cz臋艣ci), klient zostanie o tym niezw艂ocznie poinformowany.
Kto ponosi koszty?
- Koszty zwi膮zane z realizacj膮 reklamacji ponosi producent lub nasza firma.
- Koszty zwi膮zane z dostarczeniem reklamowanego produktu do nas lub do producenta pokrywa klient.
- Koszt odes艂ania naprawionego lub wymienionego produktu pokrywa producent lub nasza firma.
3. R臉KOJMIA:
Kiedy si臋 stosuje?
- W przypadku wad fizycznych nie uzwgl臋dniaj膮c wad powsta艂ych na skutek normalnego u偶ytkowania produktu lub z powodu dzia艂a艅 klienta, kt贸re mog艂y spowodowa膰 uszkodzenia.
- R臋kojmia nie obejmuje wad widocznych, na kt贸re klient mia艂 mo偶liwo艣膰 zauwa偶enia przy odpowiedniej staranno艣ci.
- R臋kojmia zostanie rozpatrzona w ci膮gu 14 dni od daty zg艂oszenia.
- Klient ponosi pe艂n膮 odpowiedzialno艣膰 za odpowiednie zabezpieczenie przesy艂ki w celu naprawy wadliwego produktu.
Okres obowi膮zywania:
- R臋kojmia obowi膮zuje przez 2 lata od daty zakupu. R臋kojmi膮 s膮 obj臋ci klienci indywidualni oraz jednoosobowe dzia艂alno艣ci.
- Okres gwarancji nie wy艂膮cza ani nie ogranicza uprawnie艅 przys艂uguj膮cych konsumentowi na podstawie r臋kojmi za wady fizyczne lub prawne produktu.
Co mo偶esz 偶膮da膰?
- Masz prawo do naprawy, wymiany produktu lub obni偶enia ceny.
- R臋kojmia zostanie zrealizowana w ci膮gu 14 dni od daty rozpatrzenia. Je艣li czas naprawy wadliwego produktu si臋 wyd艂u偶y (np. ze wzgl臋du na oczekiwanie na cz臋艣ci), klient zostanie o tym niezw艂ocznie poinformowany.
- W przypadku niemo偶no艣ci spe艂nienia 偶膮dania naprawy lub wymiany, masz prawo do zwrotu pieni臋dzy.
Kto ponosi koszty?
- Koszty zwi膮zane z realizacj膮 r臋kojmi ponosi producent lub nasza firma.
- Koszty zwi膮zane z dostarczeniem wadliwego produktu do nas lub do producenta pokrywa klient.
- Koszt odes艂ania naprawionego lub wymienionego produktu pokrywa producent lub nasza firma.
4. GWARANCJA:
Warunki:
- Warunki gwarancji s膮 okre艣lone w dokumentacji do艂膮czonej do produktu.
- W przypadku braku dokumentacji, prosimy o kontakt z naszym dzia艂em obs艂ugi klienta.
Wy艂膮czenia gwarancji:
- Us艂ugi lub naprawy wykonywane przez nieautoryzowane serwisy lub osoby trzecie.
- Uszkodzenia mechaniczne lub fizyczne wynik艂e z niew艂a艣ciwego u偶ytkowania, w tym zalanie, upadek, uszkodzenia mechaniczne itp.
- Uszkodzenia spowodowane si艂膮 wy偶sz膮, takie jak po偶ar, pow贸d藕, uderzenie pioruna itp.
- Wady wynikaj膮ce z normalnego zu偶ycia i eksploatacji produktu.
Procedura zg艂aszania gwarancji:
- W przypadku potrzeby skorzystania z gwarancji, nale偶y skontaktowa膰 si臋 z dzia艂em obs艂ugi klienta podaj膮c numer faktury lub paragonu oraz opis problemu.
- W niekt贸rych przypadkach konieczne mo偶e by膰 dostarczenie produktu do autoryzowanego serwisu lub zak艂adu naprawczego.
Okres gwarancji:
- Okres gwarancji rozpoczyna si臋 od daty zakupu produktu i trwa przez okre艣lony w dokumentacji do艂膮czonej do produktu.
- W przypadku gwarancji rozszerzonej lub dodatkowej, okres gwarancji mo偶e by膰 d艂u偶szy ni偶 standardowe 2 lata.
Us艂ugi gwarancyjne:
- W ramach gwarancji mog膮 by膰 艣wiadczone r贸偶ne us艂ugi, takie jak naprawa, wymiana cz臋艣ci, wymiana produktu na nowy itp.
- Wszelkie us艂ugi gwarancyjne b臋d膮 realizowane przez autoryzowane serwisy lub zak艂ady naprawcze.
Wy艂膮czne uprawnienia klienta:
- Uprawnienia klienta w ramach gwarancji ograniczaj膮 si臋 wy艂膮cznie do naprawy lub wymiany wadliwego produktu zgodnie z warunkami gwarancji.
- Nasza firma zastrzega sobie prawo do wyboru sposobu rozwi膮zania problemu zgodnie z warunkami gwarancji.
Odpowiedzialno艣膰:
- W ramach gwarancji nasza firma nie ponosi odpowiedzialno艣ci za ewentualne straty lub szkody po艣rednie wynik艂e z wadliwego produktu.
- Odpowiedzialno艣膰 firmy ogranicza si臋 wy艂膮cznie do warto艣ci produktu obj臋tego gwarancj膮.
- Klient ponosi pe艂n膮 odpowiedzialno艣膰 za odpowiednie zabezpieczenie produkt贸w, kt贸re b臋d膮 wymaga艂y przewozu na reklamacj臋, zwrot i r臋kojmi臋.
Jak skorzysta膰?
- W przypadku potrzeby skorzystania z gwarancji, skontaktuj si臋 z naszym dzia艂em obs艂ugi klienta najlepiej pisz膮c na adres e-mail biuro@dzieckoexpert.pl
- Przy zg艂oszeniu podaj numer faktury, paragonu lub imi臋 i nazwisko oraz opis problemu.
Prosimy o przestrzeganie powy偶szych zasad w celu sprawnego rozpatrywania spraw zwi膮zanych ze zwrotami, reklamacjami, r臋kojmi i gwarancjami. Dzi臋kujemy za wyb贸r naszej firmy i zaufanie. W razie jakichkolwiek pyta艅, jeste艣my do Twojej dyspozycji.