Gra edukacyjna Gdzie żyją zwierzęta? / Akros
      Gra edukacyjna Gdzie żyją zwierzęta? / Akros
      Gra edukacyjna Gdzie żyją zwierzęta? / Akros
      Gra edukacyjna Gdzie żyją zwierzęta? / Akros
      Gra edukacyjna Gdzie żyją zwierzęta? / Akros
      Gra edukacyjna Gdzie żyją zwierzęta? / Akros

      Gra edukacyjna Gdzie żyją zwierzęta? / Akros

      104,90 zł
      Zwroty:14
      Brak

      Gra skojarzeń uczy dzieci od 3. roku życia, gdzie żyją zwierzęta – w gospodarstwie, w puszczy, na pustyni, biegunach lub pod wodą. Zawiera 5 kart krajobrazów, 30 kart zwierząt i kostkę. Gra rozwija logiczne myślenie i wiedzę przyrodniczą. System autokorekty na odwrocie kart umożliwia samodzielne sprawdzenie poprawnych odpowiedzi.

      Ilość:
      Produkt niedostępny

      Inne wzory/kolory:

      • Sprawdź opcje płatności.Sprawdź opcje płatności.
      • Sprawdź koszt oraz czas wysyłki.Sprawdź koszt oraz czas wysyłki.
      • Sprawdź jak zwrócić lub zareklamować produkt.Sprawdź jak zwrócić lub zareklamować produkt.

      Gra skojarzeń, w trakcie której dziecko uczy się gdzie żyją zwierzęta: w gospodarstwie, w puszczy, na pustyni, na biegunach lub pod wodą. Gra jest dla dzieci od 3 lat.

      Sposób gry:

      1. Układamy na stole, obrazkami do góry, 5 sześciokątnych kart przedstawiających różne miejsca, w których żyją zwierzęta. Następnie rozdajemy wszystkim graczom karty z obrazkami zwierząt.
      2. Po ustaleniu kolejności rzucania, gracze po kolei wykonują rzut kostką i w zależności od wylosowanego miejsca życia zwierząt dopasowują swoje obrazki do odpowiednich sześciokątów. W przypadku, gdy gracz nie posiada żadnego pasującego obrazka, traci kolejkę.
      3. Wygrywa gracz, który jako pierwszy pozbędzie się swoich obrazków.

      Inny wariant: gra zespołowa

      1. Układamy na stole, obrazkami do góry, z jednej strony sześciokątne karty przedstawiające różne miejsca, w których żyją zwierzęta, a z drugiej strony karty z obrazkami zwierząt.
      2. Gracze po kolei wykonują rzuty kostką i w zależności od wylosowanego miejsca życia zwierząt szukają pasującego do tego miejsca zwierzęcia. Kiedy na stole nie ma już więcej obrazków pasujących do tego samego sześciokąta, kolejka przechodzi na kolejnego gracza.
      3. Gra kończy się, gdy wspólnie wszystkim graczom udało się skompletować wszystkie sześciokąty.

      Inne wskazówki:

      • Wyrzucenie kostką krzyżyka oznacza utratę kolejki.
      • Gra jest wyposażona w system AUTOKOREKTY umieszczony na odwrocie kart, który umożliwia sprawdzenie poprawności wykonanego zadania. 

      Wymiary:

      • karty krajobrazów: 7,5 x 7,5 cm,
      • kostki: 3,5 x 3,5 x 3,5 cm,
      • karty zwierząt: 7,5 x 7,5 cm.

      Liczba elementów: 5 kart krajobrazów, 1 kostka i 30 kart zwierząt.

      AKROS
      tos5635

      Specyficzne kody

      EAN13
      8426804205625